Makkelijk lezen met Disney - The incredibles Draag nooit een cape!

Makkelijk lezen met Disney - The incredibles Draag nooit een cape! - Monique van Hest | Readingchampions.org.uk

...9. AVI: M5, Clib: Nvt ... Door de korte zinnen en speciaal lettertype is deze versie van The Incredibles ook geschikt voor kinderen met dyslexie ... Makkelijk lezen met Disney en Zwijsen - Voor mijn kleintje ... . Makkelijk te lezen Walt Disney verhaal, uitgegeven door Zwijsen. Tweet. Ze willen kinderen die minder makkelijk lezen enthousiast maken voor boeken. En dat hebben ze op een ludieke manier aangepakt! De bekende Disney-klassiekers Frozen, Cars, Beauty and the Beast, Rapunzel, The Incredibles en The Jungle Book hebben ze herschreven voor kinderen die moeite hebben met lezen of dyslectisch zijn. The incredibles Draag nooit een cape! en andere tips voor superhelden. Makkelijk lezen met Disney. NUR code(s) 286 Moeilijk lezen Imprint(s) Z ... Makkelijk lezen met Disney en Zwijsen voor kinderen met ... ... . The incredibles Draag nooit een cape! en andere tips voor superhelden. Makkelijk lezen met Disney. NUR code(s) 286 Moeilijk lezen Imprint(s) Zwijsen Uitgeverij Uitgever(s) Zwijsen Uitgeverij. Taal Nederlands Vers. datum 13/07/2018 NSTC 500135895. Mr. Incredible is de grootste held ooit. The incredibles Draag nooit een cape! En andere tips voor superhelden. Makkelijk lezen met Disney. AVI: M5. 3.5. € 13,99 Bestel direct. Pirates of the Caribbean De wraak van Salazar. Makkelijk lezen met Disney. AVI: M5. 0. € 16,99. Dyslexie boekenpakketten. Meer pakketten . Pakket Zoeklicht dyslexie toptitels (4 titels) Zoeklicht dyslexie ... Maar het boekje The Incredibles - Draag nooit een cape! En andere tips voor helden, lonkt nog meer. Want met veel enthousiasme hebben ze Incredibles 2 in de bios gezien. Dit boek is niet echt een verhaal, maar hierin leer je hoe je een superheld wordt. Vooral de 'Super-tips' in het boek zijn volgens hem interessant. Disney: Makkelijk Lezen. ... Pakket Makkelijk lezen met Disney. 83, 94. Rapunzels gids vol grappige, gekke weetjes en knutsels. 13, 99. The incredibl...

INFORMATIE

AUTEUR
Monique van Hest
DIMENSIE
3,92 MB
BESTANDSNAAM
Makkelijk lezen met Disney - The incredibles Draag nooit een cape!.pdf

OMSCHRIJVING

Mr. Incredible is de grootste held ooit. In dit handboek geeft hij antwoord op de meest prangende vragen: Waar koop je het perfecte Superpak? Hoe weet je of jij ook een superheld bent? Hoe ontdek je welke krachten JIJ bezit? Een geweldige gids vol tips en weetjes. Onmisbaar voor elke superheld! Door de korte zinnen en speciaal lettertype is deze versie van The Incredibles ook geschikt voor kinderen met dyslexie.Bij dit boek krijg je het gratis dynamische e-book COCO (Disney Pixar). Je kan deze downloaden via zwijsen.nl/disney.

Wil je het boek lezen?Makkelijk lezen met Disney - The incredibles Draag nooit een cape! in pdf-formaat? Goede keuze! Dit boek is geschreven door de auteur Monique van Hest. Lezen Makkelijk lezen met Disney - The incredibles Draag nooit een cape! Online is nu zo gemakkelijk!

GERELATEERDE BOEKEN